lördag 21 januari 2012

Trailermania

Här kommer fem nya trailers! Du ska få betygsätta dem 1-5 ifall de får dig att vilja se filmen! 5 om du bara känner "yahoo den måste jag se" och 1 om du tänker "usch låt mig slippa se den"!


"Big Miracle"
Drew Barrymore och John Krasinski ska rädda valar, based on a true story!


"This means war"
Tom Hardy och Chris Pine bråkar om vem som ska få Reese Witherspoon.



"Jeff, Who Lives At Home"
Jason Segel vill inte flytta hemifrån och hans som spelar Andy Bernard från "The office" är med! Jag har aldrig sett honom i en film förut tror jag!




"The Lady"
Politiskt drama i Burma av Luc Besson med vackra Michelle Yeoh.



och en till med Jason Segel för han är min favorit. "The Five-year engagement".
Tyvärr är han inte alltid med i bra filmer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar